جستجو
فارسی
همه دسته ها
    منو بستن

    کش پیلاتس نواری (متری)

    این نوع کش ها پلاستیکی هستند و به آنها کش متری نیز میگویند. اندازه استاندارد این کش ها در طول 2 متر و عرض 15 سانتی متر است. این کش ها بسیار سبک هستند و به جهت حرکات کششی و استقامتی مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع کش دارای چهار ضخامت 0/4 و 0/5 و 0/6 و 0/7 است. رنگ بندی این نوع کش در ایران نشان دهنده ضخامت خاصی نیست.
    *

    جهت واردکردن فشارهای متفاوت به بدن

    تومان 70,000
    i h

    در ابتداء کاربرد اصلی کش پیلاتس برای افزایش توان جسمی بیماران در مراکز فیزیوتراپی بود که از آنها برای احیاء قدرت از دست رفته بیماران استفاده میشد. اما به مرور با استقبال بیشتر مردم، این محصول شهرت بیشتری پیدا کرد و بیشتر مردم آنرا یک وسیله ورزشی میبینند تا یک وسیله درمانی. اما به هر صورت این محصول همچنان کاربرد های درمانی مخصوص خودش را دارد و برای تقویت عضلات ضعیف بدن در فیزیوتراپی ها مورد استفاده قرار میگیرد.
    امروزه کش پیلاتس ها را به عنوان یکی از بهترین تجهیزات ورزشی که جمع و جور هستند و در عین حال پرکاربرد اند و قیمت کمی هم دارند میشناسند. از این کش ها میتوان در خانه، باشگاه و اماکن ورزشی استفاده کرد.
    هر گروهی از ورزشکاران می‌توانند با این کش‌ها تمرین کنند. جهت واردکردن فشارهای متفاوت به بدن می‌توان از کش‌های پیلاتس با ضخامت‌های مختلف استفاده کرد. همچنین با کم‌وزیادکردن طول کش با ضخامت‌ مشخص، میزان فشار وارده تنظیم می‌شود.

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *